Bör jag vara orolig?

Idag var en dag fylld av mensvärk och pluggande i Människan socialt och kulturellt, men så dök en orostanke upp när jag låg och gosade med katten, malle muck så klart som varit borta i 3 dagar, ni kan aldrig gissa detta?
Hon stank öl....Är det dags att ta till det allvarliga samtalet om alkoholens konsekvenser eller vad?
Har Malle muck hamnat i trubbel? Beror på hur man ser det, men jag stör mig något grymt på att mina s k grannar festar dag ut och dag in och lever om, men droppen är ju att de släpper in MIN katt hos dem så att när jag väl får hem henne så luktar hon alkohol... kan inte hålla henne instängd för det vore plågsamt för henne som alltid varit en utekatt...men grannar allvarligt ta ert ansvar..festa runt om ni vill mendämpa volymen och låt inte min katt vara med på era fester...förmodligen är det min PMS som talar... men jag menar fortfarande allvar..min katt ska inte lukta alkohol...

Ska upp om några timmar, ska simma med syrran innan skolan börjar..hurtigt värre men det är absolut den bästa motionsform som finns, kan swim all day long if I had the time.... men innan ska jag göra sista delen av kursen i MÄSK och renskriva hela kursen..lika bra att jag inte går och lägger mig..

Jo en sak till, om ett tag åker den svarta hårfärgen bort bara så ni vet, I dont give a *pip* om ni föredrar det..jag vill inte ha det mer...jag ska förnya mig och vad det blir får bli en liten överraskning..syrran vet men hon är den enda...tihi =Dnågot att se fram emot..längtar till sammankomsten som är till helgen, då ska jag och mamma dit, få andlig föda och bo på hotell...can it be better than that? :P

Jag vill gifta mig!!! japp nu var det sagt, I surrender, jag har kommit fram till att ensam är inte stark....I need som sweet love...men sen är det ju det där med att göra rätt val, jag har ju bara en chans att göra det rätt, det sätter lite hårdare press på en själv, men tyck inte synd om mig, jag tycker själv att det är bra, vill inte ha tillbaka mitt gamla liv, jag önskar bara det var lättare att uppleva kärlek, ni vet på ett kickså hade man hela familjebiten...yeah yeah det är som det är...typiskt att man inte har något bra tålamod...

Näe godnatt allihopa!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0