Vilken underbar och vanlig onsdag..

Det är när man inte har värsta förväntningarna som man får de bästa dagarna, jag tycker iaf att jag fick det idag, jag fick skratta så jag nästan kissade på mig, och Jehova vet att det var det här jag behövde..har inte skrattat på ett bra tag nu...har mest känt mig ledsen och orkeslös sen allt med morfar och det förflutna som har en tendens att dyka upp....

Först gick det jättebra att plugga..läser människan socialt och kulturellt, hur intressant som helst, man förstår mer och mer nu, hur kulturer bildas och hur människor formas och är med och formar våra olika kulturer...sen drog jag på promenad bort till mamma, raggade upp Syrran med Boyfriend, vi drog och tränade på SAK..stod och svettades som en gnu på trappmaskinen i 45 minuter med en syrra som hela tiden "klagade" på hur lite folk tränar på gym, till saken hör att hon var bara där och tittade på, tränade inget alls... :P sen for vi hem svettiga till mor och åt middag och givetvis duschade..men inte tillsammans :D haha blev lite ivrig i skrivningen nu....

Sen gjorde jag iordning mig, ringde Sandra för att fråga om vi kunde göra sällskap till Peppe och om vi kunde kika på hennes föräldrars nytillskott, vackra långhåriga kattungar som stolt mamma Misa visade upp..sen cyklade vi hela vägen till korsta City och började VT..denna stjärngrupp blev Sanna, A-k, Sandra, Peppe och Niklas...bra studie och mycket skratta emellan allt...sen efteråt brakade det loss rejält..speciellt för Sanna med allt socker och kaffe intag..går inte att låta bli kär i henne :P bara att se henne när hon försökte jonglera och Peppe läser bruksanvisningen på engelska..den som inte skrattar då har ingen humor som är värd att nämnas..hahaha aj det där lät elakt..menar inget illa..men det var hysteriskt roligt... sen önskade jag att jag kunde få vara lite som Sanna, hon är vass på komentarerna..alltså inte elaka utan sådana där intelligenta och roliga...

Alla var ju roliga ikväll, är underbart med så olika personer men som finner en gemensam slags humor, vi skapar en egen humorkultur..och jag behövde den här kvällen..känns som jag kan springa maraton nu :D en kväll som denna så känna det som att jag vill stanna här och frysa tiden en stund...men det går ju inte..men hela helgen kommer vara fylld av tjänst och andra roligheter..jag menar inte att tjänsten inte är rolig om jag uttryckt mig knasigt ikväll...men i tjänsten blir jag en aning spänd och nervös...och då vill jag göra något där jag kan slappna av helt efteråt..:P hur knasigt det kan bli när man uttrycker sig...jaja jag tror ni förstår...

Imorgon är det svettistime på SAK igen, sen förbereda bokstudiet med Sandra, hem igen, sen bokstudiet, sen vandra bort till korsta och umgås med Sanna, var allt för länge sedan, men jag har inte mått bra, har mest velat varit hemma och häcka..men nu får det vara nog...:P

Ska snart lägga mig och tacka för dagens klokheter och skratt!!! Tack för att ni gjorde min dag utan att veta om hur mycket detta betydde för mig...

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: sanna

tack sötnos, vad glad jag blir! du är ju gullig som få du.

och onsdagen var verkligen en toppenkväll som vi alla behövde! hoppas vi kan komma igång ordentligt med vt nu.

fast ikväll blev det ju inget... men men.



kramar i massor!

2008-08-20 @ 19:49:20
URL: http://patchoulie.blogspot.com
Postat av: sanna

tack sötnos, vad glad jag blir! du är ju gullig som få du.

och onsdagen var verkligen en toppenkväll som vi alla behövde! hoppas vi kan komma igång ordentligt med vt nu.

fast ikväll blev det ju inget... men men.



kramar i massor!

2008-08-20 @ 19:50:15
URL: http://patchoulie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0