"Det är bättre att hålla tyst och bli misstänkt för att vara en idiot än att öppna munnen och undanröja varje tvivel"



Hittade detta citat på en väns sida och jag bara älskade det, har faktiskt inte hört just den förut =) precis så kan jag känna MÅNGA gånger..hahaha

Börjar gå lite bättre med sömnen, Thank´s!!!
Igår var jag med familj och släkt till Färsta och kollade när syrran hoppade lite med pållen Lisa, hon var grymt vacker, ja både hästen och syrran :P

träffade även Lollo och Charlotte där, roligt, vi skrattade en del under ungdomarnas uppvisning, sen när jag kom hem och helt klart missar IDOLfinalen satte jag mig och kollade på hela säsong 2 av "Rules of engagement", alltså det är en sådan grymt rolig serie, jag satt och tokskratta nästan hela tiden...ska fixa alla avsnitt som finns av den serien...
Föresten så var det rätt person som vann IDOL, Yeah Kevin is a star already....

Snart är det möte, ska bli givande med andlig föda, sen vill jag hem och träna och bara ta det lugnt, känne rmig konstig i huvudet...

Nu ska jag gosa med visselpipan!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0