"Det finns en sång som säger allt...."

"Den visar att vi hör ihop
 Som ett försiktigt glädjerop
Förenar det oss i det bitterljuva
Det liv vi måste klara av
Och allt vi tog och allt vi gav
Så vi kan våga ropa hallelujah"
 

Igår var det fest hos Johannes och Marie, var grymt kul, blev mycket singstar så rösten total vek sig, dock ingen låt med Arvingarna, hade varit en nostalgitripp att sjunga på någon sådan låt...grabbarna var helt inne på att spela i band på PS2 eller 3, vette sjutton =)

Hade köpt med en hel del goda cider, så nu har jag skapat några nya favoriter..jag säger bara barcardi melon..yummie.. Gick hemåt till Skönsberg strax före 01, tänkte att ska man gå själv i den mörka natten tar jag det närmaste hemmet men inatt efter kvällens fest ska jag sova hemma, saknar missarna och imorgon är det plugga plugga och åter plugga som gäller...

Blir nog spel hos Nadja ikväll, ser jag fram emot :P Nu måste jag dricka upp mitt te och börja tänka på att börja dra mig mot RS, är ju möte snart... undrar vem som har tal idag????...kommer inte ihåg.... Men ha en trevlig helg allihopa!!! Det ska jag ha!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0