Drar till Stockholm om två timmar =)

Nervös för den första jag kommer träffa är Farmor, men är bra nervös, så där pirrig och glad, ska sova där några dagar, ska bli jättemysigt, hon har nyligen opererat sitt andra knä, så jag kanske kan pyssla om henne för omväxlings skull, hon har alltid tagit hand om mig. Ska även träffa Farfar, trots att de är skilda så bor de ändå rätt nära varandra, vilket är bra för mig =)... sen blir det en tripp till mina mostrar i Bålsta, hoppas Ann-Cha tycker om tröjan jag köpt, hon bad mig att köpa något på rean för vi har typ samma klädsmak... :P

Mamma är så underbar hon, kommer sakna henne och min lilla Skalman också, jobbigt att åka ifrån familjen, har inte gjort det sen Jimmy dog, alltså så där riktigt åkt bort, men det kan vara bra med miljöombyte också, tror jag behöver det, hämta ny inspiration, nya krafter, ska ju kämpa för att bli pionjär någon gång under 2009, så måste bli varm i kläderna först, vara hjälpis några månader så man vänjer sig vid det tempot man kommer att behöva, för jag behöver mer andlighet, kan känna mig ensam i Sanningen för att hela mitt kontaktnät, min familj och släkt som varit mitt allt hela mitt liv inte kan vara en del av det liv jag lever idag, de finns självklart med i mitt liv men jag lever samtidigt i något de inte förstår och då kan jag känna mig riktig ensam, så jag måste bygga upp min tro, bli starkare, visa Jehova min kärlek och be om hjälp, min sorg i att känna mig ensam är bara Han som kan hjälpa mig med, jag har ju en stooor andlig familj också som förstår denna del av mitt liv, så missförstå mig rätt, jag är inte ensam men kan ändå känna mig så...

Kommer bli bra det här, det känner jag!!! =) kommer nog inte kunna skriva på ett tag, får se, men jag ska ha det bra så tar hand om er här hemma...

Kram delas ut till alla som vill!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0