En "Jag Älskar Dig" present..

Ja det fick jag av min underbara lillasyster igår, fick en rosa sminkväska med MASSOR av härliga prylar, som lukta gott, blänkte och gör nytta ;), KÄRLEK på hög nivå, blev jätteglad och förvånad, så där riktigt oväntat..och det är ju såna stunder som är bäst!!!

Vad som inte är lika bra det är att mina fötter börjar göra ont igen, måste ta en till kur mot själva inflammationen, men det är ju inte så farligt, bara att göra det!!! Hade precis vant mig vid att ha någorlunda fungerande fötter *suck*, sen mitt i allt så pajar mitt kontankort så jag kan inte kontaktas vid mobil denna vecka, har jag tur får jag det nya kortet på måndag :S så tro inte att jag struntar i er, jag har ingen möjlighet att varken nå er eller att ni kan nå mig..ni kan ju mejla om ni vill något =)

Var nyss hem till mig med Madde och Nazlie, matade katterna, kollade posten och fick världens gulligaste kort på Lea och Nellie, så bedårande, älskar er <3

Ikväll blir jag hos mamma igen :P hahaha blir tvingad att vara här nästan fast jag har ett eget hem, snacka om att vara omtyckt, att de inte vill slippa en typ, sen är det bara bra, ska upp tidigt imorgon...

Har två kurser kvar att göra + 2 studieenheter, sen är jag undersköterska, känns skönt!!!!

Stockholms resan närmar sig också, ska bli riktigt trevligt och mysigt, ser fram emot den!!!

Imorgon är det bokis, snart är det sista gången för bokis, kommer kännas konstigt att vara utan, men nu handlar det om att fylla det med något annat, kanske VT gänget som tillsammans skaffar mer andlig föda..hur som helst ska det handla om att bygga upp sin tro, så det blir bra även om bokis kommer att saknas....

Sen är det en sak som har upprört mig de senaste dagarna, jag tänker inte nämna några namn, men jag kan inte begripa hur 2 döttrar som precis fått veta att deras far dött, börjar tjafsa om vem som ska ha vad av hans saker, sen när de får se han en sista gång så är de inte ledsen utan fortsätter bara tänka på vem som ska ha vad och vad de kan få ut mest pengar av....vart har kärleken tagit vägen? Kan människor inte känna någonting för en person som precis lämnat oss? Jag har all förståelse för att man kanske inte haft den bästa relationen med den som avlidit, men kan man vara likgiltig för någon man levt med hela sitt liv..det tycker jag är skrämmande... att saker, att inte få det eller det upprör mer än att en person nyss lämnat deras liv...

Jaja nu ska jag gå och vara lite social sen få färdigt psykologiarbetena...

Öppna hjärtat och era sinnen!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0