Lovley sunday



Ja idag sov jag JÄTTELÄNGE, sen klev jag upp, tränade på min maskin, svettades som en gnu, käka thaisoppa och det var sååååååå gott, var hur länge sedan som helst, sen gick jag hem till mor på en kopp kaffe men blev liksom kvar..
Min morbror kom förbi så vi satt och samtala om allt möjligt..trevligt faktiskt... syrran har somnat och mamma och kenth diskuterar om de ska vända henne för en bekvämare sovställning..hahaha låter ju helt sjukt men tror de insåg att de struntar i den biten.... lillhjärtat är ju förkyld så hon behöver sova....

Min mobil är nu borta, precis när jag fick tillbaka mitt nya kontantkort..typiskt och den som var ny och allt..men Madde var så snäll och kom förbi med sin gamla igår så jag har en att låna tills jag antingen hittar min eller köper en ny... <3
Sitter nu med nervryckningar i ögat men mätt efter en god middag med Lax och broccoli..jaja och några tomatklyftor..ring Anna Skipper liksom :P

Ska göra mig en kopp te om en stund...min kropp är som en fiolsträng, snälla jag blir tokig..jag tänker inte gifta mig av den anledningen..nej det går inte.. :D blir ett varmt bad...ska upp tidigt imorgon, ska iaf försöka...sen blir det träning och städa...fattar inte hur 1 vuxen och 2 katter kan stöka till det så.....??

Ha en trevlig kväll!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0