Me and sis



Redan imorse kom min vackra lillasyster in i lillrummet och frågade när jag skulle vakna, sen snorade hon till och lät ändå förväntansfull..haha hon är så mysig, så efter jag klivit upp och käkat havregrynsgröt med banan i började vi göra iordning oss för en Birsta tripp...det var riktigt trevligt..är härligt att vara med syrran själv..blir alltför sällan nu... Älskar min Nathalie <3

Har tyvärr fått tillbaka äckelfotvärken, så en ny kur köpte syrran till mig idag och får se om det hjälper annars kanske jag kan åka till återvinningen med mina fötter, nej men det blir doktorn som vanligt men man tröttnar på olika svar och ännu mindre förslag på behandlingar eller andra alternativ..har ingen lust att hugga av fötterna..med min tur lär ju fötterna vara borta men värken sitta kvar..sen skulle det vara idiotiskt att ta bort fötterna men ibland känns det som att det skulle vara ett alternativ för att slippa smärtan...

Yeah så är det under en pågående process :)

Ja just det, har en rätt rolig blandning i min så kallade hårfärg, men samtidigt känns det rätt kul att ha något under process, för helt klart har jag inte ens för mig själv hur det kommer att bli..hahaha
Stod på min härliga träningsmaskin igår, den jag köpte av grannen, den tog rejält, men det är något som låter konstigt så grannen ska komma nu i veckan och kolla om något är knas...vill inte för det är grymt att kunna träna precis när man vill och inte behöva tänka på öppettider eller hur man ska ta sig dit och hem...

Lyssnar nu på en grymt bra låt som jag vill rekomendera till alla , Patty Griffin-Rain, http://www.youtube.com/watch?v=pFbjE7NFmUI ifall ni vill lyssna...såååååååå skön!!! fick den av en bekant för ett tag sedan och har inte lyssnat på den sen dess, så hittade jag den ny och blev happymichis....

Såg ännu fler gamla klasskompisar som kom med barnvagnar och då tänkte jag, hur sjuttons gammal har jag blivit???  Am I the only one without children? Deprimerande!!! men vad spelar det för roll om 100 år???

Nej nu ska jag lägga mig och läsa, sen släcka ner allt och försöka sova!!!!

Tack för idag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0