No Life Without Wife.....



YA!!!!! Lets dance Salsa or not.... lite halvless men det är okej, har varit sjuk i flera dagar och då brukar lite depp komma med på köpet, "It can only get better!"
Diva har för vandlats till en stor tova, måste i värsta fall raka henne om jag inte lyckas få till hennes päls :S då kommer hon bli en riktig snygging... men det kan inte hjälpas...

Hemma hos mig händer väl inget spännande, det är tyst i huset iaf, så det är skönt, i måndags morgon var det fullt ös ute i trappen, det var två av gubbarna som hamnade i luven på varandra, där spriten går in går vettet ut...
Funderar om jag ska slå på en film och lägga mig under duntäcke och vägra göra mer av denna dag... jo det får bli så...
Ni som väntar på en längre blogg får vänta...not in the mood....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0