Sjuklingen hittade världens goaste låt....

som jag har sökt..detta är nostalgi på hög nivå och jag sjunger ut.....
http://www.youtube.com/watch?v=B1e6RK4aMWI
The Manhattans med Kiss and say goodbye...kolla in deras outfit hahaha men de kommer undan med det för låten är GRYM!!!!!! love it, really love it.....

Blev äckligt sjuk i fredags morgon, feber, snorig och jätteont i halsen, så tråkigt att bli sjuk när allt roligt händer, men jag har haft en rätt soft helg som sjukling ändå, lugnt och mycket film.... sen blev det chokladafton igår när pappa kom hem med en gigantisk chokladkartong från jobbet... dålig fetångest jag har nu då :S jaja det var en dag bara...

Min underbara syster fixade min bloggsida, så det är henne ni ska berömma för utseendet! TACK, jag tycker du har gjort ett strålande jobb! TACK för att du skrev om mig i din blogg ;) Jag älskar dig med Nathalie, MASSOR!

Sitter och väntar på att tjejen ska ringa så jag får köpa min Stockholmsbiljett, budade på den på Tradera, 175kr för att åka x2000 dagen innan nyårsafton, det tycker jag var bra och hemresan blev löjligt billig...106kr, dock med Ybuss, men jag har inga problem med buss...ska bli så roligt att träf´fa farmor och farfar, undrar om de är sig lik? sen har jag lovat lajnus att spela tv-spel med han, ska försöka knäcka honom i musiktävlingen *skrattar*...sen umgås med mina mostrar hade jag tänkt också...

Ikväll ska jag och Skalman se film hemma hos mig, ja det är min syrra om ni undrar, kärt barn har många namn.... ni vill inte veta vad jag fick för smeknamn den kvällen :P

Köpte Smisky en hundleksak, men smartskaftet släppte den på vägen hem så nu blir hon utan, om jag i8nte ska gå ut med henne och leta den, var ju strax innan vi var framme i Skönsberg... love Smisky, hon är en underbar och krävande hund =)

Näe nu ska jag se om mamma behöver någon hjälp innan jag åker hem, hartillbringat hela helgen här hos my family..nu vill jag hem, måste städa, plugga och gosa med Malle och Diva...

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0