Still sick...

and just hate it...vaknar upp varje morgon med  att känna det som att jag håller på kvävas av snor och slem, jag vet att det är äckligt men tänk då på mig som får stå ut med detta... jag har fått svar på livets alla stora frågor, det jag undrar över, hur mycket snor kan en människa "producera" egentligen... gränsen borde ju vara nådd för min del... nåväl nog om det där äckliga....

Igår var jag hemma, försökte städa lite men blev inte så mycket kan jag erkänna, blev mer baka bullar till bokis idag och gjorde världens godaste köttfärspaj, sen hann jag med och tvätta på kvällskvisten, att göra dessa saker när man är frisk är ingen konst men som sjuk tar det enorma krafter, men jag lyckades och är nöjd med allt utom städningen..

Försökte reda ut Divas toviga päls men det slutade illa, hon höll på att klösa sönder mig och bet mig hårt... så det finns bara en utväg, beställa tid för henne så får de söva henne och raka henne på ryggen och sidorna, för det är där tovorna sitter, "De som har arga katter får rivet skinn" vill helst överleva så det får bli på detta sätt.

Måste springa ner i tvättstugan nu, sen käka lunch och börja göra iordning mig och dra mig bort över till Frenells family, sen gå ner till casa de loca och ta en långpromenad med hundarna, blir en bra dag det här.
Imorgon är jag bjuden hem till Morbror med familj, det ska bli mysigt, ska sova över där med min egen familj, sen är det snart time för att åka till Stockholm, åker den 30/12-08  på eftermiddagen och är hemma den 7/1-09 =) en semester blir det för mig...nice...

Hoppas ni får en trevlig torsdag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0