"Jag älskar att älska de jag älskar!!"

Den bästa meningen jag hört från en människa på länge, så sann, så djup, så rätt, så perfekt!!!
Jag kände med orden, det som sas var som taget från mitt eget hjärta... åh vilken härlig känsla...att ord som ofta används fick en riktigt fin och djup innebörd... me like....

Är fortfarande sjuk men dock på bättringsvägen, har pluggat idag, omvårdnad men fastnade på fallbeskrivningarna, inte för att jag inte förstår utan för att jag inte vet hur de vill att jag ska skriva uttrycka mig angående just detta... men så pratade jag med Ann-Cha och hon jag mig lite tips, och det var i de banorna jag redan hade börjat men trodde att de var fel sätt att skriva..men jag kör på..blir det fel är det bara att göra om... haha nu har jag också pratat med mor som gett mig värdefulla tips..Vad skulle jag gjort utan mamma? Hon är UNDERBAR!!!

Drömde att lillesyrran var gravid också, blev nästan lite besviken när jag vaknade för att jag inte skulle bli moster men hon behöver nog få leva sitt liv innan det är dags för barn..nåväl..lite tråkigt..är bebissjuk..

Malle har inte komma in än, mitt lilla hjärta, ska snart gå ut och hämta henne...just det måste hämta överkastet som hänger på husets balkong...

Min rygg värker och min mage..dumma PMS...räcker inte förkylningen..nej nej..bring it on..hahahaha spelar ingen roll jag kan ha det bra ändå... tji fick ni..det biter inte på mig... nej bye bye for tonight!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0