Yeah this is life...

Åkte ambulans idag..inte för min egen skull utan det var morfar, han är riktigt dålig..har suttit med han på sjukhuset hela dagen, de har stuckit sönder den lilla size zero morfar idag..konstigt nog känner jag mig starkare idag än på länge..jag vet att morfar kommer att dö men jag har hoppet och någonstans kommer det bli en lättnad för att han slipper lida mer... för det liv han har idag är inget liv....det gör mig så ont att se en självständig stark fin människa förvandlas till denne sjuke lille man.... ska snart gå och sova, ska upp på sjukhuset imorgon igen, tänkte passa på att plugga lite där emellanåt...

Till det andra livet så går det toppen, skolan känns toppen, Sanningen gör mitt liv bara bättre och bättre, lär mig mer om vad jag vill ha ut i livet och vem jag vill dela det med, lägenheten börjar bli underbar, det känns som MITT hem med mitt tjejiga rosa badrum... ska bli mormor snart (min underbara katt Diva smet ut på en kärlekstur och var borta 1,5 vecka vilket resulterade i noll p-piller så är hon med kids), men lite bebisar i hemmet är helt okej tills de ska till nya hem :P)

Sover skönare på nätterna, vilket underlättar allt faktiskt...har kommit ikapp i skolan nu trots att det varit så mycket med morfar och det är det bästa val av utbildning som jag gjort...har semester iaf 2 veckor i år..det blir vecka 29 och 30..då blir det sol och bada å pina colada ;P

Ska träna med Robin i sommar på SAK då friskis har värdelöst med tider som passar in på mitt liv, känns lite weard men om jag måste väla det eller ingen träning alls bli valet lätt..so here I come...and Robin to :D
min syrra är så grymt söt...stackarn hade tvättat sin mobil idag när hon ville vara snäll och hjälpa mor och far med tvätten..hon var så ledsen..först trodde jag det var hennes kamera som hon köpt för typ 7000...så jag blev nästan förskräckt för hennes skull för hon älskar ju det där med att ta bilder... ska försöka fixa en ny åt henne om hon inte lyckas få igång den (återuppliva)!!

Björn gustavsson är sockersöt och grymt rolig, han var med på parlamentet idag..I am lovin it!!!
Känns som jag tappat kärleksruset över Thomas...ja Järvheden alltså..han krossade mitt hjärta när han skaffade tjej *skrattar* nej men har inte haft tid och ett han bara för då slår hjärtat snabba slag...

Funderar på om jag ska bli med hund fram över...hmm men det är fortfarande bara en funderingsfas..måste se så det funkar med allt annat...men det skulle vara en grym upplevelse...men då får jag vänta med att skaffa barn :P haha EASY  when I ´m not married..but you don´t know for how long....

nu ett hett och långt bad sen bedtime!!
var rädd om er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0