What happens in Vegas..

Har velat sett den sen jag såg trailern för den..and now I have =), hela familjen såg den och vi hade askul tillsammans...var riktigt rolig och otroligt gullig, ibland känns det som jag har skum filmsmak men den funkar ju för mig..jag gillar sådan här humor..Nazlie (min syrra) och jag satt och skratta och slog till varandra emellanåt, ni vet så där man gör för att typ säga "-haha hörde du, vad klockrent!"

har varit en klockren dag rätt igenom..vad har då hänt? egentligen inget speciellt och med det menar jag inga större förändringar, men det är just dessa ljusglimtar i vardagen som gör det lättare att leva och kämpa vidare..grymt roliga möten hade vi idag..eller nu vill jag ju inte ta bort allvaret i det hela men det är så skönt att kunna skratta tillsammans i all viktig undervisning vi får... bara det att det blir felsägningar på namn kan locka fram mycket skratt, Mr N.A var verkligen och slängde ut en hel del möjligheter till skratt :P för att inte tala om Mr H.N som tog "a walk on the wild side today" helt oväntat, jag gillar det där spontana i vardagen... :P det är HUMOR...

Vad händer annars? jo skolan och morfar är väl det mesta av min vardag och tjänst så klart...känns som man aldrig riktigt hinner med det man skulle vilja..ibland skulle jag vilja dela upp mig på några stycken..men det skulle ju inte vara helhjärtat...men man får försöka göra sitt bästa...

Sover knasigt också, för att inte tala om när jag väl somnar så har jag grymt invecklade drömmar och om en hel del återkommande personer med huvudrollen..när jag vaknar undrar jag vad det är för tankar jag går och bär på egentligen :S men en del är rätt roliga också :)

ska träna med syrrans pojkvän på SAK från och med nästa vecka..friskis har ju inga bra tider i sommar för mig som ska gå iskolan och är lite beroende av att hinna med båda grejerna..så det ska bli grymt kul..har försökt övertala syrran att börja också men hon är så rädd att någon ska känna igen henne..haha som att det vore något dåligt att träna...

Jag är ju så grymt smart så jag blir rädd för mig själv (ironi för er som inte riktigt fattar vad jag menar), jag vill ha saker och ting gjorda på en gång, så jag min nöt bestämde mig för att inte vänta en enda dag utan bära tv:n själv..jag klarade det men grejen är den att dagen efter kom jag knappt ur sängen och då känner jag att jag är såååå smart...

Näe nu blir det annat på gång.. take care<!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0