Det finns ärlighet och det finns lögner...

Vad väljer du?
Jag är så trött på människor som utger sig för att vara något de verkligen inte är, vad är poängen med att ljuga? Är det för att klara sig ur en knepig situation? vad är det för logik, enda sättet att ta sig ur en sådan situation är att vara ärlig, kommunicera, and then you´re off... Nemas problemas.... Jag älskar ärlighet, öppenhet...det ska vara sanning, inte highlights av den, eller förvrängningar...  "folk som ljuger bara faller bort".... jag har inte tid för människor jag inte kan lita på, sådan relationer är meningslösa för mig, jag kan älska en människas värde oavsett vem han eller hon är men kom inte och tro att du ska kunna ha en nära relation med mig om du ljuger, sorry men det funkar inte så....

Har sovit med syrran inatt och vaknade av att det var svinkallt, lillgumman hade öppnat fönstret, burr really cold...sov rätt länge men sen prövade jag att ställa mig upp och värken/smärtan speciellt i högra foten blev outhärdlig, måste åka till doktorn för det här funkar inte,  nedrans fjärtfot...

Hjälpte syrran i stallet igår med, det var läskigt att gå upp till stallet för det fanns nada belysning så det var sååååå mörkt, men vi tog oss fram, när jag stod och pratade med ena hästen insåg jag vad pyttig människan är i jämförelse med många djur..fantastiska djur..vackra...och stooooora.... få se om jag släpper rädslan om jag fortsätter vara i stallet med syrran...

Ska snart hem och plugga social omsorg, behöver plugga extremt mycket nu de sista två månaderna + att min praktik börjar imorgon bitti.... nervös men samtidigt ska det bli så kul....

Nu är det kaffepaus.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0