Holding out for a Hero

Men snälla, finns det någon där ute i denna vida värld som är lite annorlunda än dagens sorts playertyp "Jag är den jag är, vilsen och sugen, rastlös och vill lägga krokar både här och där men lovar att jag är äkta och vill ha äkta kärlek" ?

*tillåt mig att bära fram mitt knäckehäxan garv*

Stå åtminstone för det ni är, då har ni min respekt.. jag har sagt det förr och säger det igen...jag faller definitivt inte för någon med dubbla budskap, säger du att du är äkta ska det stämma överens med dina handlingar...annars i mina ögon så känns du inte trovärdig....  

Jag är enastående ensamstående så länge det inte finns någon trovärdig som uppriktigt vill uppleva äkta kärlek och arbetar för det...

ska jag satsa på något som det ska vara för evigt med, så ska jag satsa allt, och då kommer det inte bli med någon som ger en del av sitt hjärta eller när det är bekvämt och lägligt för honom... det funkar inte på mig... That´s it!!!!  

Till något helt annat, var med mamma och storhandlade och när hon bad killen i kassan att beställa en taxi, så frågade han efter en stund,"- har du seniorkort?" Jag skrattade så jag höll på att kissa på mig..mamma skrattade dock inte lika mycket...hon är ju bara 47 år :P måste vara den där hockeyjackan hon har på sig or the helmetfrilla... :D 

  Var på stan med babysister, fick gå och lämna tillbaka kläder som hon köpt och ångrat, jag gick fram till kassan och la fram kläderna, då tittar hon i kassan på mig och säger "-Har du pälsdjur, för de här var väldigt håriga!", jag mumlade fram ett ja och ville sjunka genom jorden...gick där ifrån, gav syrran pengarna och  den tomma påsen och sa att nästa gång får hon lämna tillbaka håriga grejer själv... men måste dock påpeka att ena plagget var just sånt där material som drar åt sig allt :P I am on your side Nazlie ;P  

Ska sova hos mor inatt, börjar 07 imorgon och det är nära hära ifrån.... wohooo Grey´s ikväll och jag ska smådreggla lite över hunkarna... synd att inte madde är med.. =( miss her!!! <3   Imorgon jobb och bokis, och så klart plugga... ha en trevlig kväll...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0