Humor har ingen ålder....

Alltså jag har så grymt kul på jobbet, är inne på andra avdelningen nu och lär känna dessa unika människor och en av kvinnorna som funderade om jag var filmstjärna höll igång idag med.... när vi i personalen hade fikapaus hör man från dagrummet "-är det någon här inne som vill ligga med mig?
Vi i personalen brast i skratt...men sen kommer den sköna damen ut till oss och säger att hon inte fick något napp och börjar då stöta på den enda manlige personal vi hade på vår avdelning, hon börjar dansa och sjunga med sin ganska stela figur, hon sjöng i egen påhittad låt till honom "Kom du och ligg med mig, jag kan ge dig allt du vill ha, så här ser jag ut bak...."...så vände hon sig med ryggen mot honom och vickade lite stelt på rumpan...
Han skakade på huvudet och sa att han passar på det...men hon är envis och säger att han kommer att ångra sig och han har ingen aning om vad hon har att erbjuda.... efter mycket dans, sång, vickningar och tjat ger hon upp, går till andra avdelningen och letar upp ett nytt offer...
Men vi i personalen skrattade så tårarna rann...hon är ju bara för skön....

Fick sluta lite tidigare idag, surt för hade jag vetat det hade jag kunnat ta med kläder och sprungit ner på andra delen av mötet men nu blev det inte så...börjar 07 imorgon igen men tror jag ska vara på andra avdelningen, men nu känner jag mig hemma på båda så det är toppen.... älskar detta jobb.....

Nu ska jag gå ut med familjens två hundar som jag lovat....

Men shit vad jag känner mig trött, har dock lindat in fötterna rejält så jag har inte lika ont som vanligt...det börjar ta sig :D

Dusch på det här för jag luktar vår och äldre herre..

Tack och hej...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0