Jobbar kvällen idag....

Har sovit hos mor till idag, men har sovit som en kratta typ, dock är jag inte så där jättetrött...ska diska och plocka lite innan hon kommer hem så hon kan få slappna av när hon kommer hem.. tramapde nyss i en del av syrrans lunch som hon tappat på golvet, härligt med inkletad spagetti unde sockan... =)

Igår kväll kom Madde förbi och lämnade mig skydd för hälen, så gulligt så, måste dock beställa de där nya hälinläggen för att vara säker på att fötterna blir läkt.....hittade ett bra ställe där de inte tar 1000 kr för ett par inlägg...that made me happy....

Satt med talet igår och fick till nästan ett helt tal men jag är inte nöjd för 5 öre, ska få hjälp av Sanna vilket känns bra för jag vill inte gå upp med ett tal som inte känns bra...sen har jag knappt tid med något den här veckan, jobbar 6 dagar, enda lediga dagen var igår....blir ju helt knäppt men har inget val...det har ju snart gått 2 veckor på praktiken så nu är det snart hälften kvar.....

Näe en dusch på det här så kommer det bli bra!!!

Tjolahopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0