"Lilla skeden får inte fisa....."

Tänker inte säga om vem eller snarare vilka detta handlar om men efter han och hon låg i skedställning, hon fram och han bak.... så fiser plötsligt hon, och han med en förstörd röst får fram "-Men lilla skeden får inte fisa!!!"
Jag skrattade så jag höll på att tuppa av....hon kan härma hans röst också gång på gång...

Igår hade jag föresten mina paranteser här på middag, mysigt värre, blev både varmrätt och efterrätt, sen hamnade vi i paltkoma till Idol och ja, jag blev nöjd när Anna åkte ur..började blir lite trött på hennes framträdanden..hon har oerhört speciell röst, all respekt för det..men det blir för MYCKET..... som att äta choklad, det är bara de första rutorna som är god, sen blir det för MYCKET....

Har köpt en till säng och tydligen så är både jag och katterna lyckliga över det, vi har en dubbelsäng vi kan mysa i, inte fel inte, köpte lite lakan och grejer på Ikea igår, blev så nice så.... lite andra prylar med, MÅNGA LJUS BLEV DET!!!! tänt var det här :P

Har sovit ut idag vilket jag inte är förunnad med nu för tiden...har 1 vecka kvar på praktiken och då är det så klart en sådan där "grisvecka", 6 långa arbetsdagar, men det ska gå bra det...trivs juh....men oss emellan... det är stor skillnad på att jobba gratis eller göra jobbet för att få en inkomst och klara sig.. :D

nu ska jag duscha och göra iordning mig, för både möte och inflyttningsfest hos frenellskan... kommer bli grymt kul, måste åka och inhandla lite att ta med..vet inte vad än bara...

Ha en fin helg....det ska jag eftersom jag är ledig!!!

Puss och hej min farfar är inte gay...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0