Ont i fötterna.nu

Vaknade och speciellt högerfoten är helt OFF, vet inte om jag ansträngde foten för mycket igår men tyckte jag gick rätt lite då, det är riktigt irriterande med detta problem, jag vet att det kommer att gå över om man belastar foten så lite som möjligt, men man använder ju fötterna var enda dag.... ska köpa sulorna och nya skor nu när jag får pengar nästa vecka, som ska hjälpa till att avlasta fötterna ännu mer tills det är läkt helt.... dumma hälsporre problem.....

Ska försöka vila fötterna idag och plugga,sen försöka förbereda mitt tal som jag har den 18:e nov. lite nervös för jag vet inte riktigt hur jag ska lägga upp det.... men jag får be The One and Only om hjälp och vägledning...

3veckor kvar på praktiken och när den är klar har jag 1 månad kvar av utbildningen, åhh jag längtar, jag ångrar inte utbildningen för jag hade ingen innan och det är det här jag vill jobba med i denna tingens ordning, så länge det är nödvändigt att behva jobba... annars skulle jag lägga tiden på något viktigare...på det andliga planet...

Igår var det grymt mycket folk på Rikets Sal, vilken härlig känsla och efteråt var det knytkalas ute i Timrå, var mycket trevligt! bra möte, bra tal och kul att se alla vänner.....

Näe nu är det time för att plugga och vila fossingarna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0