Pyjamasparty

Nathalie och Robin sover över hos mig ikväll, vi har sett IDOL och jag beundrar Kevin Borg...shiiiiit vilken talang han är och ödmjuk till tusen...han SKA vinna om någon... =)
Är så otroligt trött och slut efter att både plugga 100% och samtidigt ha praktiken, känns att jag inte är van med tiderna på arbetet men trivs som handen i handsken, och låter inte omöjligt att jag får jobba extra där när jag är färdig med utbildningen...
Har missat några möten och det känns inte bra men får försöka göra det bästa av allt detta...snart är det ju slut på det andra och allt blir mer som "vanligt"..

Just det..det som gjort så nedrans ont i hälarna är...hör det ljuvliga ordet...hälsporre...gått för långt i för dåliga skor..bra Michaela...nu måste jag se till att detta läks för ibland, vissa dagar känns det som jag vill hugga av mig fötterna och man kan inte gå och leva som man brukar för det gör ONT.....

Nu ska småbarna mina äta lite mat ;P jag ska försöka hålla ögonen öppen med hjälp av lite tändstickor och ett glatt humör, vill inte vara tråkigt sällskap men lär nog vara det ändå...

Hoppas Mamma och kenth hade trevlig med sin romantiska middag och ikväll ska vi umgås :D

Näe det är allt vad jag orkar skriva idag!! tack och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0