Slut mellan Holly och Hugh...

snacka om tragiskt..*asg* som att jag skulle bry mig att ännu en blondin lämnat hans Harem och han skaffar en ny.... det finns säkert något oskyldigt djur som har dött idag som hellre borde uppmärksammas än deras relation....

Idag har jag pluggat, och pluggat och åter pluggat, har så mycket som måste göras plus att jag nu jobbar i 4 veckor... :S känns tungt men tänker att snart är det klart...väldigt snart...sen trivs jag ju på min praktikplats så det överväger ju allt med skolan...

Hjälpte grannen med att flytta idag också, hon stod helt ensam för hennes vän som skulle hjälpa henne fick akuta förhinder, jag tyckte så synd om henne så jag hjälpte henne, hon blev så glad så, tur det, hon har ju alltid varit så snäll mot mig och jag vet att hon har problem att bära...

Jag vet inte varför men jag är sååå grymt frusen, kan vara att det är dålig värme, eller att jag suttit still förlänge med pluggandet, men vilket som är jag som en isbit...inte vad jag skulle kalla nice my friend....

har gjort nästan hela kursen i social omsorg...weeeiiiii for me´.....ska göra sista enheten imorgon, sen ska jag försöka hinna förbereda bokis med Sandra också..sen ska jag hinna med lillasyrran som behöver lite hjälp :P

Näe en varm dusch på det här så är min kväll räddad från kylan....

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0