sömnproblem

fattar inte vad felet är..men har så svårt att sova, skitirriterande faktiskt..man blir ju fumlig och knäppare än vanligt... som idag efter jobbet så skulle jag ta en dusch, hade fått igång perfekt varmvatten men så åkte duschslangen omkring som en halkig rackare och vips hade jag knuffat på badrumshyllan som sitter fast vid själv duschröret...sen känner jag världens smäll ovanpå båda fötterna..då hade de två vaserna som stått där ramlat ner...det gjorde ont så in i bomben och när jag tittar ner så sipprar det blod lite här och där... haltar ut i köket och hämtar sop och skyffel...blev svinkallt utan kläder och fötterna gjorde asont..känns inte som min dag...

Sen gick jag och la mig på soffan och sov, slut som artist... har gosat med katterna på kvällskvisten och pratat i telefonen... trevligt trevligt...nu ska jag snart slå på en film och somna till den... (hoppas jag iaf )

Letar grymt mycket efter att hitta en bra bas att köpa till ett lagomt pris...har någon tips så är ni välkommen att höra av er...really need one om jag ska lära mig spela bra någon gång =)

snart är min praktik slut, känns både bra och samtidigt tråkigt..men som jag sagt förr, jobba gratis är inte lika roligt, det går så mycket tid och kraft men får egentligen inte så mycket för det...självklart erfarenheter, men det kan man inte livnära sig på...sen vill jag inte missa massa möten heller.. igår var jag typ lika trött men jag sov en timme innan mötet för att jag skulle orka gå, var otroligt nöjd att jag kom iväg...

Näe nu pallar jag inte skriva mer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0