svider i ögonen....

kom iväg på mötet idag och egentligen skulle jag bara stanna vid första delen för jag skulle hjälpa syrran i stallet men mest vara hennes stöd...jag blev kvar hela mötet och behövde var enda minut av det..sög åt mig som en svamp..många saker känns tunga just nu och jag känner att jag tappar bara mer och mer kraft, vilket inte är bra....

Alla kattbebisar är borta, känns tomt men verkar som alla kommit till bra hem, så jag får vara nöjd med det...

Sunshine tycks ha försvunnit under jorden, vet inte om det hänt något eller om det är ett medvetet försvinnande,det gör mig en aning förvirrad..

ligger i syrrans säng och degar nu :/ ska terra henne nu...

"knock knock! who´s there? It´s me, NO FUN....."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0