Underbar dag igår....

Tack vare Sanna kändes min dag så mycket bättre, jag har verkligen sett fram emot talet, men hu rmycket jag än försökte satt jag fast och tappade den röda tråden, men först tjänst med Sanna, sen bli bjuden på god middag och sen få hjälp av denna fantastiska kvinna gjorde min dag... hon hjälpte mig med talet (väldigt mycket) och nu känns det som ett bra tal och det ska bli kul att gå upp och göra det!!! bara pytte nervös, men det går ju inte att komma från...ska ha kolla på kläderna mina den här gången =) Tack lilla "Belle"

Lämnade tillbaka Mary Kay produkterna igår också, kändes som ett bra beslut och vill ni veta det lustiga, köpte lite Loreal produkter och huden känns mycket bättre efter en dag... lite skillnad från att betala 2000kr och 100kr :D nu behövs det ju lite smågrejer till men fortfarande såååå mycket billigare...

Handlade lite småsaker på Ikea igår till köket och det blev grymt snyggt, svart, vitt och rött..hittade underbara ljuslyktor på indiska med...kan inte annat än att bli nöjd...

Fick ett brev idag och det såg ut som en utbetalning innan jag öppnade och tänkte men nu måste det vara fel, slet upp kuvertet men det var inget fel, SKTF fackförbundet betalar tillbaka lite medlemsavgifter där jag betalat för mycket, jo men jag tackar...satt superbra med min ansträngda ekonomi i vanliga fall, denna månad får jag det lite bättre....

Har sovit gott och Malle den gossjuke har varit upp i sängen flera gånger och trampat och kurrat, ska försöka få i dem mat och medicin, den gosige har ju fått mask (spyr bara vid tanken på det) men hon äter ju råttor och fåglar det lilla äcklet... nå väl det är borta på 3 dagar om hon äter upp medicinen... Diva måste få i förebyggande syfte, för det smittas juh...

Ska fixa och dona lite hemma, sen ska jag till Sanna och träna på talet lite och sen är det dags för möte, har missat ganska många möten nu, det känns inte klockrent det...men för er som tror att jag ska sluta min så kallade "hobbyverksamhet" glöm det! När min utbildning är klar, om 1,5 månader så är jag på språng igen framåt... jag är med i maratonloppet fram till Harmageddon...och försök förstå att det ni kallar någon slags hobbyverksamhet som jag slutligen kommer tröttna på vill jag bara säga.... det här är mitt liv, det här är jag, jag har hittat hem... bara för att jag kämpar mot min egen syndfulla natur betyder det inte att jag tvivlar för 5 öre...den som lever får se....

Ha en underbar Tisdag!!!!!

Kommentarer
Postat av: Sanna

:) Varsågod! Och tack för att jag får vara med och vara motpart i ditt första tal. It's an honour, maaan. Hehe.

2008-11-18 @ 14:36:26
URL: http://patchoulie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0