Vilken helg....

Bäste helgen på väldigt väldigt länge..... Fredagen var ju mys med föräldrarna och bjöd dem på middag, och innan var jag med syrran i Birsta och Robin en stund med =)..
Lördagen var det ett grymt bra möte, sen var det inflyttningsfest hos Frenellskan, skrattade grymt mycket denna kväll, hade köpt ett spel, upp till bevis, så innan alla gäster kom så tjuvläste jag och Nadja ett av moment-korten..kropp mot kropp...vi skrattade så vi fick matknip, ni vet att man först tycker det är lite roligt sen målar man upp bilder som bara blir värre och värre....riktigt kul..men vi spelade detta mot slutet av kvällen så det var väl inte jätteengagemang =) men det går fler tåg på det spelet... =)... åh Sandra hade gjort supergoda pajer, en med spenat, svamp och lite annat smått och gott... duktigt värre!!!

Sen idag började ju med att jag försov mig till mft, typiskt men sanna och gänget var så snäll och plockade upp mig efteråt, sen gick vi i tjänst först i Bydalen, sen åkte vi till Kovland och gjorde lanttjänst, var så kallt att det sved i kinderna så blev inte så där långrandigt..vi stannade och käkade pizza och där bröt det ju lös fullständigt..vi skrattade så tårarna rann, Agneta, Sanna, Sandra, Anna-karin och jag...så grymt underbart...sen när det var dags för lite kaffe så råkade Sandra flyga till lite med sin arm så hennes kopp kaffe landade över mig, blev dyngsur och fick lukta kaffe hela vägen hem... *asgarv*... men Sandra är så söt att det gör inget.. Stannade och hade brevtjänst och mys och pratstund hemma hos Sanna sen fick jag skjuts hem..

Då åkte kaffekläderna av =)...

Nu ska jag hoppa i säng snart...ska upp och jobba imorgon bitti...

Men ÅH TACK för denna super bästiga helg....


" Din andedräkt luktar chimichanga..."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0