Äntligen helg!

Ska bli så skönt att få plugga i lugn och ro utan att stressa hit och dit, ska också hinna med mycket mys :P, har städat här på morgonkvisten, de små ganstren stökar till mer än man kan tänka sig, hänger i gardinen, förstört mitt ena halsband med pärlor, slarvat bort en hel del örhängen, skvätter blomjord överallt utom i krukan, för att inte tala om hur många gånger man får göra ren kattlådan..bebisar är söta men 5 stycken plus de två vuxna är ingen hit...men de små börjar ju flytta från och med nästa vecka... kommer nog sakna dem då men samtidigt kommer det att bli skönt och få ha ett fint hem :D

Nu sitter jag och väntar på att Henke ska komma med köksbordet och stolarna, han är så snäll han som ger dem till mig, sen efter det ska jag promenera bort till a la Skönsberg och härja lite... vad händer annars då?
I helgen är det lugna puckar, annars  är det mest plugg som dominerar men är snart klar med utbildningen, då ska jag fira...woho.... ;)

Föresten, köpte babyormbunkar på Ikea men alla är typ halvdöda, är jag sämst eller är det svårt att få dem snygga?
Ska inte köpa fler sådana iaf...blääää...ska köpa nya nu den här månaden, fast en helt annan sort..kanske borde investera i kaktusar :D

Grannarna är väldigt lugna, vilket kan oroa mig, jag sitter och väntar på smällen men den kanske inte kommer, inte än iaf...Pappi får släppa in malle efter han har kollat på hockeyn ikväll, hon är ju ute och njuter av att vara utan de 5 gangstren, hon är inte den bästa mostern hon...

Ja ha en bra helg alla glada och sura!!!

Kommentarer
Postat av: sanna

Nu har jag hittat dig, din lilla luring där, som byter bloggadresser till höger och vänster! Det går riktigt bra att skriva ditt namn baklänges. Kanske det sitter i generna, eftersom jag ofta börjar läsa bakifrån dessutom. Sedan vi pratade det hebreiska språket, menar jag. Jag förstår att det blir mycket med så många kattisar. Det är ingen picknick precis. Men du är ju en stor djurvän, så dom trivs nog hos dig. När du går ur skolan skall vi verkligen fira. Jag vill vara med då på ett hörn, om jag får!?



Du gör det så bra, mitt lilla andliga barn! Jag är så stolt över dig. Och vad skall då inte Jehova vara? Ännu stoltare och gladare! Kram Aggisen

2008-10-11 @ 01:38:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0