Helt OFF

har sovit två timmar inatt men var ändå på genomgången i skolan och simmade innan det, men jag är så trött och har ont i kroppen, känner mig bara matt och eländig, syrran låtsas som jag inte finns och faktiskt jag orkar inte ta åt mig längre...det får väl vara så...hon kan ju hata sig less om det känns bättre för henne...jag skulle inte handlat annorlunda om det hände igen... jag tänker inte tvinga nån till något som den inte vill, och erfarenheten har blivit att har man lagt sig i förr för att stoppa något så har man fått skit för det.... syrran och hennes pojkvän får sköta sitt eget förhållande..

Får pengar imorgon and I really need it....måste handla hem en hel del, sen sätta ut annonsen på blocket på kattbebisarna, har god lust att sätta dem utanför fyllots dörr så han har något att klaga över...

Pratade med Ida idag från klassen min, hon ska ju få bebis =)...jag är nyfiken om det är tvillingar...får väl veta det framöver, hon är så fin, bara strålar om henne, även att hon fick leka fröken idag med de svängiga medicinska termerna som vi hade som glosor.... blev rätt kul =) 6 kurser kvar + praktik på 2,5 månad...YEAH feels good...

Råpluggning som gäller, tror jag ska jobba med Ida i social omsorg och psykologi...blir bra det...kanske ska ta det muntligt...ska prata med Ida..har ju inte gjort annat än läst och skrivit..har ju typ kramp i händerna...men det har och är en intressant utbildning men jag tror inte på det här tempot egentligen..man tappar ju mer än hälften bara av att vara stressad konstant...

Har sökt jobb också nu i veckan, även sådana som inte har den här utbildningens inriktning, kan ju inte stå efter utbildningen helt utan någonting...

Näe nu ska jag fortsätta dricka kaffe hos mor och bli ignorerad av syrran...sen måste jag försöka sova, det gör till och med ont i ögonen och runt omkring för att jag sovit för lite...

Ha en fin tisdag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0