plugghäst eller vad?

Jag har varit i elljusspåret idag med syrran, smisky och lillewill, skön start innan jag satte mig för att plugga, sen har jag pluggat, pluggat och pluggat..och ja just det pluggat...alldeles ont i rygg och nacke nu :S men jag MÅSTE få klart allt innan praktiken eller det mesta, för att hinna med att arbeta och plugga och allt annat som också är MÅSTEN och som jag själv inte vill försaka det känns som det inte skulle funka..jag har bara 24 timmar som alla andra...

Mina gangster fortsätter leva om men de är också helt underbara, imorse vaknade jag och var omgiven av ligan, jag hade en på svanken, en vid huvudet, och två vid armen, mysigt och vakna upp och ha 8 ögon som tittar upp lite sömnigt när jag började röra på mig..bedårande det är med djur...fantastiska skapelser...är verkligen tacksam för dem.... jag känner sån kärlek och ömhet för djur....inte alla sorts djur...ÄN....

Måste hoppa i säng, ska upp och simma imorgon bitti innan det är dags för plugg plugg plugg.....

Föresten Cardia är det grekiska ordet för hjärta, men betyder också övre magmun, det latinska ordet för hjärta är Cor...så inom sjukhustermer använs det latinska orden när de talar om de delar som är frisk och använder de grekiska orden för de delar som är sjuk...ja det var ett litet ord från förra veckans glosor..

sov gott och tänk inte alltför mycket på onödiga ting, tänk på det viktiga!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0