Run to you...

"...I feel so all alone, I wanna run to you...."
Har ni någonsin känt att du stått vid ett vägskäl i ditt liv och tagit ett beslut som förändrar hela ditt liv, och du vet att det var det rätta valet, för det valet är det som kommer göra dig lycklig men ändå när du redan valt och börjat vandra så släpper inte vissa känslor, det suger, det finns väldigt få, väldigt få saker jag skulle velat ha med på färden, men det fanns en...en person som jag önskat på något sätt hade kunnat följa med i mitt val, men det går inte, det känns i hjärtat, jag saknar den här personen men ändå vet jag att valet jag gjorde var det enda rätta, även om det skulle innebära att förlora denna person...men tro mig, det känns, det gör ont ... livet går vidare iaf... det måste det ju göra... men ibland kommer de stunder då jag blir påmind om det som var eller det jag trodde att det kunde bli... livet är inte det lättaste....

Dessutom ser jag ut som en palsternacka i huvudet :D hahahaha livet kan vara lite smågrymt...haha jag drog på smilet en liten stund... nu ska jag gå och tända lite ljus, lyssna på musik och småpyssla...
Orkar inte skriva mer...to much emotions...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0