Så var det slut på veckan...

Jag och Syrran blev äntligen vänner, går inte att beskriva vilken lättnad det ledde till, jag har mått så grymt dåligt av att vi inte pratat med varandra, vill aldrig att det ska hända igen ;(...min lilla skrutt sov hos mig igår till idag, det är så skönt att ha henne nära igen...även om vi båda höll på bli galen på kattungarna imorse....
Jag fattar inte men jag kan sova konstant...känns som kroppen bara tappar all energi, ändå tränar jag nästan varje dag och rör på mig, men det känns som allt som varit kommer i kapp och drar ner en fysiskt...
Sen imorgon skulle Jimmy blivit 23 år, inte så att den dagen känns värre än någon annan, men det datumet är inpräntat sen jag var liten och det gör mig medveten om att han inte finns här längre...min lilla Jimmy...vad sjukt att det blivit så här..grymt....Älskar min familj både de levande och de som inte längre finns hos oss <3

Hmm japp så är man en readhead igen, känns kanon faktiskt... :P, imorgon ska jag upp och simma vid 06, så det blir tidigt ikväll, ska plugga innan bara, kanske måste gå och handla med...

Känner inte för att skriva något långt idag utan det får räcka så där....

Kommentarer
Postat av: aggisen

Hej Michis! Visste ej att Du och Nattis var ovänner. Vilken skön känsla att Ni är sams nu. Jag är glad för Din och hennes skull.



Jag pratade med mamma idag, vi skall ses nästa torsdag. Det där med Jimmy måste vara som en kniv som ständigt sitter i kroppen, och hugger lite extra ibland. Den enda tröst är ju Jehovas löfte om uppståndelsen. Och det är det enda vi kan lita på. Många kramar till Dig från mig, Aggisen

2008-10-20 @ 21:56:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0