Soulmate

"Who doesn´t long for someone to hold
Who knows how to love you without being told
Somebody tell me why I´m on my own
If there´s a soulmate for everyone"

Lyssna på låten Soulmate med Natasha Bedingfield

Finns min Soulmate, är han verklig?

Jag känner mig vimsig och sprallig, fundersam och nyfiken, glad och osäker, förväntansfull och en aning galen...PERFECT MATCH...hahahaha med mig, jag vet inte det jag :P

Idag kommer  Swetlana och lajnus wohoooo har inte sett dem på ett tag nu så det ska bli riktigt kul..tyvärr kommer inte Lotta upp, det tycker jag är synd men förstår om hon kommer lite senare istället...

Nu sitter jag och väntar på en kvinna som ska hämta två av mina kattbebisar...det är 3 kvar nu och hon har bestämt att hon vill ha två men inte vilka..:P får se hur det blir med det.... hoppas iaf att hon kommer snart...känne rmig låst....

Slog i knät igår när jag pratade i telefon, det gör ont idag kan jag lova, men gick bra att simma imorse med Tezzan lyckligtvis, vi käka frukost tillsammans, sen var det skola som gällde, men bara någon snabbvariant, pratade om min praktik, måste byta avdelning...får inte vara med barnen *gråter*...det bästa jag kunde tänka mig.... men å andra sidan tycker jag allt är intressant utom urologen, vägrar sitta i 4 veckor och mäta piss (förlåt alla som kan tänkas trivas på urologen, bra att ni finns men jag finne ringet nöje i det bara).....

Målade om mammas kök igår, färg i håret trots keps, men försvann helt efter simningen imorse, bra det... blir grymt snyggt nu tror jag...

Nej nu måste jag röja lite..tjo och tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0