Thunder har flyttat...

Nu är det 4 kissar kvar, har en till som är på gång att flytta, och visst kommer det bli lite tomt men också skönt för min 1:a är för liten för alla dessa småknoddar..fast Thunder var inte liten, han blev dubbelt så stor som sina syskon..undra vad han kommer bli för en bjässe :P

Igår var det myskväll och godis som gällde med kycklingben, mamma den svikarn som skulle vara med drog åt annat håll...ja ni hörde rätt..vi åt godis på en onsdag :D hahahaha har inte ätit godis sen sist jag hade myskväll med Sanna, fast å andra sidan det kanske inte var så länge sedan :P

Mina fötter is still killing me när jag suttit still en stund, sen liksom blir det bättre och bättre...mamma sa att hon varit på apoteket idag och hört två farbröder samtalat om diverse åkommor, så hörde hon ena sa att han krypit runt i lägenheten för att han drabbats av inflammation i hälarna och fått någon slags medicin...men hon hörde inte vilken...snacka om att de kan anställa mamma till CIA....HAHAHA  en blind agent, det skulle vara något det..men jag skämta inte, det gör svinigt ont ibland...inte så att jag vill ut och springa som Forest Gump.. tur att simningen inte alls gör ont..bara skönt..

Var och fika med kycklingben hos hennes föräldrar idag, vi hade grymt roligt, Maddes mamma Marie sa när vi hade suttit och kollat i reklamblad och jag fastnade vid ett playstation och blinkade med ögonen..ja men Michaela köp det i julklapp åt dig själv, då skrattade jag och Madde så hjärtligt och sa att jag inte firade jul... 

Näe nu måste jaglägga mig i ett bad.... so long....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0