Välkommen tisdag...

Åh vad skönt att vakna med ork, lust och energi, jag har fixat ihop 7 arbeten som jag ska lämna in nästa vecka, har en hel drös kvar som måste göras men jag börjar se ett slut på denna utbildning som varit berikande men samtidigt tagit så mycket kraft som jag inte ens haft.... men snart är det slut och jag har utbildningen....

Nästan direkt på mötet ikväll fick jag det, mitt första tal, känns spännande och nervöst, tycker temat var fantastiskt bra att börja med, att Gud är en person med verkliga känslor, vill så gärna att detta tal ska bli bra, inte för att jag ska få positiva reaktioner även om sånt kan vara trevligt, utan jag vill att det ska bli fint för Jehova, jag får be och läsa mycket innan jag gör talet.....

Blev en aning förvånad när mötet var slut för där stod kycklingben och sa att hon tänkte skjutsa hem mig, gulligt värre, vi hann käka korvgryta och skratta lite innan hon skulle åka iväg och jobba natten...

TACK JEHOVA! och du vet varför......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0