Ja nu är man 27 år

tiden går bara fortare och fortare, skrämmande sometimes...jag är inte rädd för rynkor och sånt som kommer med åren, snarare tvärtom i den ålder jag är nu är perfekt för man börjar trivas med sig själv och sin kropp, det är dock "krisen" som landar vid kanske vad man borde åstadkommit i denna ålder..känns som jag typ kastat bort 25 år på ingenting..men bättre komma på vad som är sant och vad man vill nu än aldrig... så jag får väl se det så...
Imorgon drar jag och Mamsen till Umeå på sammankomst..ÄNTLIGEN!!!! need it!!! I really do...

Idag har jag och madde svullat, hahaha får lite halvångest men det går över, =), simmar varje morgon så någon gång kan man ju svulla...bara det inte blir en vana ;/ Syrran och jag har simmat varje morgon denna vecka, känns underbart, mamma var med också några av dagarna..men hon är rätt morgontrött..blir ingen simning i helgen eftersom vi är borta, kanske kan ta några vändor i bubbelpoolen på Plaza men känns meningslöst för det ger nog inte mycket träning....

Kul att Idol också börjat, men det var många som jag hoppas skämtar där, jag blir så generad ibland när de sjunger illa att jag vill gömma mig bakom en kudde :D

Ska snart slinga Maddes hår, våran lilla Mante....just det..ska se järvheden och bengtzing ikväll :P

Värken är inte helt borta, så kul när den förflyttas runt i kroppen som någon redig cirkus...men men jag lever och mår bra rent allmänt... sen vissa saker har inte blivit det man kanske trodde but that´s life to...

See you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0