My beautiful life....

Man kan springa på så många villovägar, helt i onödan egentligen, men det är svårare än man tror eller rättare sagt man gör det svårare än det faktiskt är....om man hela tiden fokuserar på målet blir det så mycket lättare... Nu i helgen har jag och Mamma varit på sammankomst och det var helt UNDERBART, precis vad jag behövde, fick uppmuntran att höja ribban för andliga mål....ska bli spännande och givande...ska börja med delmål för att nå ett av de stora målen....

Bodde på ett riktigt flott hotell, Plaza i Umeå, riktigt sköna sängar, bastu som var inglasad på högsta våningen, bastade med Sanna på lördag kväll, vilken utsikt alltså, amazing, kikade in i relaxavdelningen men där satt ett gäng halvnakna grabbar och vi hade bara handduk så vi valde att inte gå in =) Duschen var där emot livsfarlig men läcker..jag vill också ha radio i min dusch... åkte ner i bara handduken till mitt rum och tack och lov mötte jag ingen på vägen, skulle bli en jobbig situation..*asgarvar* allt gick smidigt..det var lite över 500 personer på kretsmötet, sådan härlig känsla, man blir så djupt berörd av allt...kul att se alla människor också speciellt ljudkillen ;P Fick dessutom höra en grymt bra historia *skrattar*....

Fick sovmorgon imorse...så skönt!!! men imorgon är allt som vanligt igen, det blir simning varje morgon med syrran, så skönt, man blir så otroligt pigg, sen är det bra träning så klart.. åh vad allt känns bra, det gör mig så glad!!!
Blir sminkparty ikväll också..Nice:P..men inte förens 19 så jag ska dansa och sjunga lite innan....

Min pappa har varit så snäll under helgen då han tagit hand om mina kissar, sen igår kväll när vi kom hem hade han dukat upp västa fikabordet med te och smörgåsar...gulligt värre!!! Näe nu blir det dags för kaffe, yummie....sen kräver Ilska uppmärksamhet, hon smörar jämt med mig för det är jag som brukar ta morgonpromenaden med henne...nu vill hon kasta boll.. var rädda om er!!! var fokuserad på era mål!!!

Kommentarer
Postat av: sanna

naw, gullig kent. :)



ljudkillen ja. haha.



men VAD för rolig historia? jag blir nyfiken jö.

2008-09-11 @ 00:06:20
URL: http://patchoulie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0