Party

Ja den här helgen bjöd på en hel del spontana fester och annat smått och gott... hade grymt kul på båda festerna, skönt och komma ut också, vi var ju på Bishops och drack öl och skrattade till tusen även om det mesta var åt att jag och Sanna blev mobbad...föresten så luktar det karl och kanel hos Jacob..hahaha enligt Sanna men hon har rätt...det luktar extremt gott där och de där nya doftljusen han hade ska jag införskaffa själv =)

Idag var jag bortbjuden till Måns och Maj-britt, först gick jag och Maj-britt i tjänst, sen promenerade vi i det mysiga höstvädret, kom in till ett varmt och mysigt hem, åt mat, sen satt jag och Måns och sjung och spelade eller mer Måns och jag blev underhållen medans Maj-britt tog hand om disken (hon ville inte ha hjälp med det), sen blev det fika och massa prat och skratt..helt underbart mysig söndag.... sen fick jag skjuts hem, städade lite snabbt, gosade med katterna och gav dem mat, sen drog jag till mor, skulle hjälpa henne med lite grejer...

Imorgon vid 06 är dags att hoppa ner i simbassängen, me and sis så klart...vi är de hetaste sälarna på stället *asgarv*..undra föresten vart min bikini är här hos mor???

imorgon är det träna på tal sen är det plastparty :P yeah det händer grejer nu när det är HÖST..ÄLSKAR HÖSTEN!!!

Nu ska jag dra och sjunga och dansa av mig lite...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0