Score

Yeah hot stuff...det är helt underbart att fundera när man verkligen ska träffa på The One, känns som man kysst alltför många grodor, sen helt plötsligt står han där framför ögonen...att jag aldrig förstått att det skulle vara så enkelt :P
Andreas Carlsson...WOW.... ser lite kaxig ut men samtidigt så underbar...ja han är med i Idoljuryn *skrattar* och han är inte The One but almost....  fick inte se våran granne med i Idol heller...typiskt!!! Har snuskigt ont i fötterna idag, dåligt less jag blir på det här..imorgon ska jag simma och sen plugga... längtar tills skolan är klar vill ju ut i arbetslivet igen...jättebra med utbildning och det är skillnad när det gäller lön, so it´s all good men nu vill jag vara klar..

Maloues har legat och softat på min mage ett bra tag, tills en av de små vilda sakerna kom upp i soffan, då blev det catfight...även att jag hittade mina underkläder i köket..nej det var inte jag som var vild and crazy utan kattungarna hade fyndat från tvättpåsen...underbart med 5 små busiga kattungar...

Nej nu blir det dusch, tack och hej för ikväll!!!

Kommentarer
Postat av: sanna

hahaaaa. jag är också kär i idol-andreas! :)

2008-09-15 @ 11:25:21
URL: http://patchoulie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0