Stackars mig syndromet ...

Ja jag lider av det lite då och då...när jag börjar bli sjuk så drabbas jag av detta syndrom...halsen är svullen och inflammationen är tillbaka i hälsenorna...då blir jag liten och gossjuk och tycker synd om mig själv...tur att det är övergående =)...även värsta snygga vurpan jag gjorde härom natten, hade nästan precis somnat in och hör hur mobilen åkte ner i golvet, jag med håret på trekvart och knappt vaken skulle göra en snygg rörelse för att få upp mobilen men det slutade med att jag ramlade i golvet...kan ju säga att jag vaknade till då men det var snyggt, hamnade på rygg och täcket kom efter ovanpå mig...men klättrade tillbaka i sängen och gosade till det och somnade om...

Igår sov syrran här och när kycklingben hade skjutsat hem oss såg vi Malle och hon haltade, då blev jag så orolig, hon är ju min lilla bebis, hon sov iaf med mig hela natten och imorse var hon topptrim igen..lucky me.... tror syrran väckte mig innan hon gick till skolan.... nu ska jag sitta med Etikkursen hela dagen, men skönt att bli klar med den med..är ju klar med utbildningen i december...Ser fram emot det...

Usch nu ska kycklingben vara borta några dagar...tråkigt!!!! men hon komme rju snart hem igen.... miss you!!!

hmm måste fixa lite te och döva halsen lite..tack och hej!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0