Dagarna bara rusar iväg

men de är fyllda av glädje, hårt arbete, andlighet, träning och kärlek, mitt liv är inne i en riktigt bra period, jag trivs bättre med mig själv när jag tagit itu med saker som jag mått dåligt över VÄLDIGT länge, har liksom inte haft den rätta motivationen utan har varit velig och deppig öve rjust det och då har det bara resulterat i att vara passiv..jag är stolt över att jag äntligen tagit tag i det, känns redan bättre...

Igår var jag ut i lanttjänst med Albin, Sanna och Nadja, det var riktigt trevligt, fint väder och vackra vyer och en del människor hemma, blev några timmar utomhus, sen stannade vi på kovlands pizzeria och käkade för det märktes att vi började bli trötta och ofokuserade, kanske också beror på att flera av oss inte ätit frukost ens...  jag beställde en kycklingssallad som var riktigt god, men bäst av allt var ju vitlökssåsen, sen stank jag härligt.... efter tjänst och matintag åkte vi hemöver och blev hembjuden till Mattssons på fika och mys, tror alla kände sig som hemma, atmosfären hemma hos Mattssons är underbar och vi kunde bara vara, skratta och umgås tillsammans....

Sen blev det en snabb visit hemma hos familjen, bytte kläder och sen blev det promenad upp till Södra berget, gick rätt okej, men dels är fötterna inte riktigt okej och så har jag köpt nya skor som inte är riktigt "hemtrevlig" för fötterna ännu, men jag gick med Ida, så det var ju helmysigt, vi dansade ner hela vägen för södra berget *skrattar* tur att det var mörkt annars hade vi nog skrämt människorna på vägen =) vi hann ner till Södermalm, sen blev vi upplockade av Albin och Johan..sen fick jag skjuts hem och då blev det ett härligt bad och sen sängen....

Imorse ringde chefen för Granlunda, fick lite fler tider så jag kan jobba, sen åkte jag iväg och simma, körde även 200 längder idag, lite irriterad för att jag sinkade min vanliga tid med 5 min, men var väl lite segare idag :P
 Nyss har jag och familjen haft en mysig familjemiddag, blev Nazlies val, alltså tacos, var gott, så nu är man mätt och belåten...

Vi ska se så ska det låta och bara mysa ikväll, ska bli skönt och så kanske familjen min förstår att jag inte glömt dem och att jag vill umgås med dem, jag älskar ju dem :P bara svårt att få tiden att räcka till....

Måste måla fondväggen vit nästa vecka innan jag lämnar tillbaka nycklarna till lägenheten min, sen är jag fri där ifrån, ska hitta något nytt och bra, usch aldrig mer sånt där ställe.. och absolut inte en sådan där hyresvärd... till dess har jag det bra med familjen min :D

Ha en fin helg!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0