Denna vecka handlar om jobb och tjänst

Sounds like a perfect week to me =)
Idag har jag jobbat på Grenen för andra dagen, har gått jättebra och min handledare är hur soft som helst, imorgon ska jag jobba på kvisten, sen är det tjänst med Albin och sen är det Åminnelsen, fullspäckad dag kan jag säga..
Idag efter KFG sprang jag in till Therese som alltid brukar le när hon ser mig men idag började lillhjärtat gråta, som vi inte hade setts på 50år, hur gulligt var inte det då, det är kärlek det, fick en asbra kalender av henne också <3, sen drog jag iväg till badhuset och simmade, ÄNTLIGEN, det blev 160 längder så jag känner mig rätt nöjd, hade velat hunnit gjort 200 men skulle iväg och jobba också, så det får bli nästa gång då det finns tid...

Nu ska jag göra mig klar för sängen, sen mysa med kissekatterna mina, ska upp tidigt och jobba imorgon bitti...
Föresten så är jag lite avis på min lillasyster som köpt en så fin cykel, jag vill också ha en sådan :D

Sov så gott vänner, bekanta och främlingar

Kommentarer
Postat av: Tessan

Ja, jag brukar alltid le närjag såg dig men nu var det överraskande glada tårar!! Du gör mig sååå glad!!! Puss och kram /Tessan

2009-04-10 @ 09:24:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0