Full rulle

Morgonen började med símning, men det var så sjukt mycket folk så det blev bara 180 längder, tycker inte om när det inte blir som jag vill med träningen, men jag överlever nog =), sen kom Albin och hämta mig så gick vi ut i tjänst, sen plockade vi upp Nadja och fortsatte, sen for vi förbi City gross och hälsade på Sanna och gjorde lite brevtjänst, förena nytta med nöje typ, sen hoppade jag av i stan, gick på banken, avslutade det gamla kontot, köpte lite fyndsaker och åkte hem och dumpade grejerna, tog med min far till birsta, köpte färg, sen åkte vi till lägenheten och vi har fixat och donat i flera timmar.... men det blev grymt bra :D har nyss ätit middag, blev lax...yummie....

ikväll blir det lugna puckar, kommer somna ovaggad ikväll... men har fått mycket uträttat idag!! nu är det tack för mig!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0