lite sömn, tur man är envis

Igår tog jag samma sträcka på 200 längder men gjorde dem en kvart snabbare sen iförrgår, det tycker jag är bra, allt där man blir bättre än man var innan är great..... sitter och dricker en kopp kaffe nu och har packat väskan, ska gå och simma om typ 15 min, sen är det tjänst med Nadja som gäller, efter det är vi hembjudna till Östlunds på lunch, mysigt värre =)

Sen fortsätter dagen med tjänst med A-k, middad och sen promenera bort till Henkeboy för då är det VT, låter som en fullspäckad dag detta, och vad säger jag om sådant...It sounds like a perfect day ;)

Var rädda om er där ute!!!
Tingeling tingeling,  betyder jag ingenting?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0