Livet går vidare fyllt med glädje...

Det händer saker hela tiden, det är knappt så att 24 timmar räcker, det är massa tjänst och intag av andlig föda, det är samvaro med nära och kära, helt underbart, sen är det också stora förändringar runt om i världen som vi väntar på ska ske, det är enormt trosstärkande att se att steg för steg så närmar det sig slutet, klart man verkligen längtar dit, det är ju slutet för den här onda världsordningen....och början på den nya och fridfulla som ska komma....

I helgen har det var "hejdå" fest för Vesleper, det var mycket folk och det var hur roligt som helst, blev rätt sent i lördags men det var så värt det :D

Igår var det tjänst efter städningen på RS, det var inte det bästa vädret direkt men vi kände ändå glädje, sen tog vi en fikapaus hemma hos Sanna, sen blev det mer tjänst och det var helt underbar tjänst, hur många mysiga människor som helst, så otroligt välsignat, sen åkta jag med Sanna och blev totalt bortskämd, den underbara kvinna lagade god mat till oss, hon tände ljus, ordnade fotbad till mig med lavendelolja, satt på skön avslappnande musik, tog fram handdukar och lät mig bara få slappna av och njuta...hur underbart gulligt är inte det..nästa gång är det hennes tur att bli ompysslad :)

Ska jobba denna vecka, känns ju hur bra som helst det :P ska jobba på mammas avdelning tis och ons och en annan på tors, great säger jag!!!

Mina träningsskor får jag användning för idag när jag och syrran ska träna om några timmar, kommer köra tills jag är helt slut, äntligen, gör inte ont i hälarna i skorna, lovley!

På söndag ska vi till Paradisbadet, kommer bli så roligt, har längtat efter det, man blir som ett barn helt enkelt, skrattar, springer och åker...

Nu blir det långpromenad med mor, far och hundarna...tror mer mina föräldrar behöver rastas..*skrattar*
Igår så sa jag ännu något tokigt...skulle prata om Diggelo diggelej Rickard och kläckte att han är en "Hobbyhormon"...så knäppt det kan bli när man ska försöka tala.....

Ha en fin dag i början på en ny vecka...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0