Min vilodag idag

För de som oroar sig för att jag ska springa in i väggen *skrattar*, det är fint med människor som bryr sig om en så klart, men det är ingen fara, jag mår ju riktigt bra, det är fart och fläkt men också många lugna och sköna stunder..idag är det ingen träning alls som gäller men imorgon är det back on track igen ;) till nästa vilodag....

Mamma kom iväg på mötet, även om hon inte kände sig riktigt bra, hon gick strax innan slutet på andra mötet, bra att hon kom iväg, blir så glad.... Peter hade ett väldigt bra tal och vi var 129st :D...

Vilket underbart väder alltså, man blir ju somrig i hela knoppen och kroppen, åh älskar solen....

Ikväll ska jag och Tezzan ut och dansa, jo ni hörde rätt, vi ska återuppleva lite minnen, vi ska dansa, kommer inte ens ihåg när vi sist var ut, men det var många år sedan, jag och Tezzan var typ jämt på aveny och dansa när vi var "yngre", tiderna förändras, men det ska bli kul att gå ut en kväll och se hur tiderna blivit efter dessa år, sen får ju hon och jag umgås vilket är underbart!!!! hon kommer hit runt 20 så vi hinner umgås lite innan vi drar ut på krogen... berättar mer imorgon om våra bravader....

Nu ska jag gå in och pussa på mina 4 småkonoddar som har börjat kurra och slänga sig på rygg bara man klappar dem, så man kan gosa med deras mjuka mjölkmagar (jag pratar om kattungar för er som inte visste det)

Ha en fin lördag....det ska jag ha!!!

Kommentarer
Postat av: Tessan

Åhh tack för en underbar kväll!!! Det var sååå roligt... tror därför jag har ont i magen av allt skratt och dans!!! Vilka minnen från denna kväll ojoj!!! Jag är så tacksam!!!!

Puss

2009-04-26 @ 12:08:18
Postat av: Michis

Tack själv hjärtat, det var grymt kul och vi fick ju skratta så tårarna rann ;) den där gubbens försök på att stöta på dig var ju det absolut roligaste försöket... ja det blev en underbar kväll...så TACK för grymt bra och roliga minnen!!! Älskar dig <3

2009-04-26 @ 12:35:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0