ojojoj vad allt rullar på fort....

Har så fullspäckat schema att bloggen inte hinns med, men med det kan jag bara säga "Tummen upp", hahahaha, mitt liv är händelserikt....

Har hunnit med djupa samtalskvällar, paradisbadet med ett härligt gäng, vi hade sjukt kul, vi höll igång i 6 timmar, och stackars grabbarna som fick klösmärken på sina kroppar när vi hade lite tävlingar med en badboll, måste också komentera att dessa grabbar var ju starka som jag vet inte vad..kändes som de var gjorda av stål, grymt imponerad blev jag.... sen blev det mycket av den största rutchkanan, vi åkte alla 9 samtidigt och tävlade om vem som kom först ner...
Råkade även visa ena bröstet, vilket jag upptäckte av att några främmande grabbar började peta på varandra och flina upp sig och sa "-titta hon visar ena bröstet!" ... pinsamt värre men jag kom ganska snabbt över det... så kan det gå när man badar och leker...

Nu sitter jag med en förkylning, snorig till tusen, irriterande, så är det ALLTID när man kommit igång med träningen, men det är bara fortsätta när jag är piggare...så det så!!!

Nu ska jag dyka ner i soffan och mysa...ha en fin kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0