Underbar måndag!

Tog en skön sovmorgon imorse efter gårdagens långa arbetspass 07-21, men måste bara tillägga att det var grymt kul att jobba ihop med Sonny, jag fick skratta sjukt mycket, han är en skön prick han.... men åter till denna dag, efter att jag stigit upp, packade jag väskan och förberedde för simning, sen blev det 200 längder, wohooo ökade 40 st, och när jag simmat färdigt började en tjej prata med mig och frågade hur långt jag simmat och jag svarade...då sa hon "-men är du helt dum i huvudet?" eller ja sa hon, så kanske man inte kan säga, men är du det? jag började skratta, ja lite kanske, men jag är grymt uthållig när det gäller simning och jag älskar den sortens träning och nu har jag kommit igång så nu är det bara till att åka av :D

Så nu är det mella och alkoholstopp för en lång tid framöver, men det känns bara bra, min fokus ligger på min träning och min tjänst, så det är så det får bli, jag vill nå vissa mål och då är detta en nödvändighet, och det känns fantastiskt, jag är äntligen så motiverad och fylld av glädje, träning och tjänst makes a perfect kombo...

Sen ringde chefen för det där personlig assistentjobbet, and I am in :D ska på inskolning så snart som möjligt där med, tjoflöjt vad det poppar upp både dörrar och fönster här och där, och det är så där härliga grejer som inte komplicerar till tillvaron för mig utan snarare kompletterar in med det som saknas... Jag har Jehova och tacka för allt det och glädjen jag känner är all because of Him.....

Nu är jag grymt törstig, behöver vatten!!! föresten gjorde jag världens godaste bönsallad med tonfisk, yummie, ska försöka vara mer kreativ när det gäller maten, annars blir det samma gamla vanliga, måste vidga mina vyer :P I am that kind of girl....

Ska försöka bomba min mor med andliga gåvor senare...tack och hej!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0