What you´re made of

ååååhhh hittade igen den låten med Lucie Silvas och många andra underbara låtar...wow....inre tillfresställelse....

Hade en riktigt jobbig dröm, jag skulle åka och hälsa på släktingar på pappas sida och när jag kommer är de snorkiga och arroganta mot mig och när jag frågar var Pappa är, så skrattar de på ett elakt sätt som att jag inte skulle bry mig om han alls, sen i drömmen säger det att han är död, jag börjar tokgråta och de bara skakar på huvudet, de tar mig inte på allvar, jag hör min egen röst säga att jag hann aldrig säga till han att jag älskade honom..... jobbig känsla när jag vaknade.... vad tankar, intryck och känslor kan röra till drömmar.....

orkar inte skriva mer..har för mycket i huvudet just nu, blir bara rörigt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0