"-Vilka stora mulor du har"

HAHAHAHA alltså vilken skön tant på jobbet, efter jag jobbat på ena avdelningen, så gick jag och la mig i massagestolen, sen sprang jag ne ri källaren och solade solarium, sen in i duschen och upp till andra avdelningen som jag jobbat mest på i sommar, skulle ju ta en kopp kaffe där innan jag åkte hem men blev kvar där ganska länge för det blev sjukt kul, en av tanterna som är känd för att uttrycka sig tokigt och roligt hade fått dricka lite alkohol och blev helt tossig..hon kläckte så många roliga komentarer så jag, Britt och Mattias satt och asgarva... några var..hon vände sig mot mig och såg en aning flirtig ut.."- Ska du följa med mig hem?", eller den här, först drar hon ner min ärmlösa klänning ett antal gånger och flashar mina bröst och hon bara fnittrar, sen säger hon "- Vilka stora mulor du har!".. jo jag skrattade så tårarna kom... blev en grymt rolig dag, även när jag jobbade på "the other side", har bra och roliga arbetskamrater och det gör ju jobbet så mycket "enklare"....

Nu ska jag lägga mig i ett bad och bara slappna av, ska försöka att sova i lagom tid imorgon, sen blir det några varv i elljusspåret, får se om jag drar med mig Smirre mutt dit.. sen innan jag somnar ska läsa och införskaffa mig andlig föda, sover ju bäst då!!!

Tack för många skratt du knasiga söndag!Älskar syrrans hund IlskaÄlskar syrrans hund Ilska

Kommentarer
Postat av: Tessan

HEj!! låter som du har det toppen på jobbet!!! Ska du ut och gå?? puss

2009-08-24 @ 21:06:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0