Bröllop

Igår var jag på ett av de vackraste och roligaste bröllop jag någonsin varit på, det var så avslappnad stämning och alla hade kul, jag fick ju se bruden redan innan när hon var hos frissan, bara när dörren öppnades fick jag hålla tillbaka tårarna, där står min älskade vän och förbereder sig för sitt bröllop, jag blev så oerhört rörd, vilken klänning, vilken sminkning, vilken håruppsättning, hon såg ut som den vackraste prinsessan jag sett....

Under hela bröllopsceromonin grät jag, tårarna ville inte sluta rinna, Viktoria som var barnvakt åt småtjejerna satt och hjälpte mig och torka tårarna, hon sa att det kanske inte är så kul om mascaran blir alldeles utkladdad, så söt tjej, och vet ni vad bruden gör när en låt håller på att sjungas av en solist, jo hon vänder sig mot sin make och sjunger en bit av låten det vackraste, men då var det ju kört för samtliga....

Bröllopsfesten var grym, god mat, underhållning, delaktighet, gott vin, dans, musik, ja festen hade allt, jag är så glad att jag fick vara med och dela denna dag! Sen hade jag trevligt bordssällskap av Tessans arbetskompis Mallis och hennes pojkvän Jocke som jag sen fick skjuts hem av, tror dock att alkoholen slog till i huvudet på mig på vägen hem, så fumlade bort min mobil i Mallis bil, upptäckte inte det förens imorse när jag skulle åka och jobba, men nu smsade Mallis och sa att hon hittat den, tack och lov, jobbigt att tappa alla nummer och försöka fixa tillbaka dem...

Stor tack till paret Åberg, vilket bröllop ;P

När jag kom hem från jobbet idag så såg jag mamma i tårar, hon hade vaknat och upptäckt att en av hennes tänder hade lossnat, en tand ganska långt fram, hon var helt förstörd, jag försökte att trösta henne men det gick inte, hon har varit helt avtrubbad hela kvällen och dagen, pratar knappt med någon, hon skulle ringa tandläkaren imorgon och fråga vad de kan göra åt det..förstår att det är asjobbigt, jag menar det är ju jätteviktigt med tänderna, vet ju själv hur jag kände det med att bara skrapat sönder lite av framtänderna som nu är fixat, men fy jag ville inte skratta och när jag pratade oroade jag mig hela tiden om den jag pratade med skulle titta på tänderna...
Hoppas att det går att lösa på något vis, vet att det inte är direkt billigt....

Nu ska jag lägga mig och lyssna på lite musik..tack för mig!!!

Kommentarer
Postat av: Tessan

JA vilken kväll!!! Åh du var underbar du med!!! Så skönt att se dig le och njuta!!! Puss älskar dig!

2009-08-10 @ 19:33:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0